Ja nu har jag då börjat packa.. Blir en del när man har två hästar med sig och sig själv och ska vara borta nio dagar.. Min väska är förliten!!!

Som tur är hoppas jag att hästarnas saker mer eller mindre ska få plats i tävlingsskåpen och jag ska klara mig med drygt en väska...

För på onsdag klockan 07.00 bär det av mot Färsta för Ridledarkurs, kommer sedan hem lagom till midsommarfirandet som iår ska ske uppe i Grätnäs med Fius :D

Nu ska jag springa ner på stan en snabbis, ska köpa anteckningsblock osv :)
Efter det är de Zingo dags, lektion med Radon för Ingrid, personalmöte och sen har jag två av grupperna idag eftersom Ingela är nere för ridlärareksamen (eller nått sånt)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0