Underbart väder idag oxå :D Sitter med balkongdörren på vid gavel med massa härlig musik och äter glass :) kan det bli bättre? =)

Dagen började relativt tidigt och Bellis fick vara först ut! :)  Hon var riktigt duktig idag, jag tror hon har börjat fatta vad det handlar om och tycker nu det är roligt och inte bara jobbigt :)
Sedan var det Radons tur, vi tog det lugnt idag också med tanke på vaccinationen igår. Red Örsjön-Specksta och genom vattnet :) Mysigt, mest skritt men även lite trav och galopp :)
Lunch dags
och fixade med lite allt möjligt, hjälpte våran praktikant lite grann osv..
Gjorde dressyrprogram inför helgen också..
Sen var det dags för hoppningen, jag fick knna lite grann på Canard som ju ska tillbringa 9 dar med mig och Radon nere på Färsta. Så det kändes som om de var bra att jag fick sitta på honom någon gång innan :) Hoppade serie med bom-räcke-bom-räcke osv. Canard var fin på slutet :D Lite knöligt i början (: Så vi kom fram till att jag ska rida honom på tisdag också och ta Radon för Ingrid på Måndag istället :)

Sedan har jag varit på möte med skolan om nästa termin och om allt blir som jag vill kommer jag kunna läsa kurserna mycket snabbare än vad som egentligen är planerat :D Super :D

Lagat middag och varit ute och gått en sväng har jag också hunnit med :)

Ska iaf rida Lb:1 på lördan och Lc:2 på söndan så nu måste jag lära mig nya program igen :) Tur att jag ridit Lb:1 nån gång tidigare så att det inte blir helt nytt (:


(Molly Bay)


Kommentarer
Postat av: terese

Nyfiken, vad ska du göra nere på Färsta. Antar att det var ngn typ av kurs, låter jättespännande.

2008-06-04 @ 21:49:51
Postat av: Anonym

Vilken sööt ponny ;P Haha ;D

2008-06-06 @ 23:43:44
URL: http://www.freewebs.com/hagensrobin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0