Dags för uppdatering

For ju som sagt iväg mot Jemtryttarna (östersund) tidigt i lördagsmorse. Hade med mig både Ingrid och Fia :D Tog dock inte lika lång tid att köra som nån av oss trodde så vi hade ganska gott om tid på oss att bekanta oss med anläggningen (:

Red först en La:5, och han var riktigt fin (: Blev lite tråkig i vissa lägen men annars så (: 63.95 blev procenten och det tog oss ända upp till en andra plats :) Fick dessutom en 8 på korrektheten (vilket jag aldrig fått tidigare ;P)

Hann knappt ladda om då det nästan inte var någon tid alls mellan mig (som red näst sist i a:5) och mig igen som skulle starta som nr 2 i msvb:3 så vi var väldigt väldigt trötta och hade några rejäla missar där vi låg på betyg 3 slutade trots det på drygt 60%

Sedan roade vi oss med att åka in till "stora" Brunflo och äta, köpa lite tidningar och godis sen låg vi i våran lilla stuga och läste hela kvällen, eller ja så fort vi nattat hästarna (kvart över nio) somnade vi faktiskt ;P

På söndan startade jag inte förren sista klassen så vi fick lite sovmorgon (trots att jag är dålig på det och var uppte och promenerade med Radon)

Skulle rida en Msvb:4a och det gjorde vi riktigt bra, reducerade dom flesta jätte missarna sen var han fort lite tråkig här och var men både jag, Ingrid och Fia var nöjda med ritten och tyckte att det var ett lyft ifrån igår :) Dock har jag ingen aning om vilket ekipage domaren dömde för vi blev nästan skyldiga i slutändan. Hamnade på mindre % än i lördags trots alla redcerade missar.. Så jag tänker bara minnas känslan från den dan :)

Nu ska Radon få lite sommarlov :D Men vi räknar med att vara igång igen till Timrås tävlingar i slutet på Juli ;)
Och jag ska roa mig med att jobba en hel massa...
Lite bilder kommer förhoppninsvis :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0