Vet inte riktigt hur god denna morgon blev. Hade ställt klockan på 07.00 då jag tänkte hinna ut till stallet nu innan jag börjar jobba. Vaknar dock tio över fem av att det låter som om dom håller på köra in i huset med världens största grävare... Dom håller nämligen på att bygga, gräva och fixa på parkeringen mittemot men tio över fem? Kan dom inte jobba normala tider 07-16? Så att man iallafall kan få sova tills dess?
För nu är det minsann väldigt tyst där borta på parkeringen *Grr*

Nu ska jag alltså cykla iväg till stallet och mocka å fixa så att jag bara har ridningen kvar efter att vi byggt dressyrbanan ikväll :) Sen jobbar jag 11-17 ( Woho, iaf en timme mindre en vanligt, dock ska jag jobba 7 timmar imorgon också)
Har min teorigrupp (sista gången denna termin eftersom jag är borta de två sista)
Sen är det banbyggnation och efter det ridning :)

None

Kommentarer
Postat av: Malin

Vad snygg han är prinsen din. :] Jag blir gryymt sugen på att börja rida igen, haha. Det verkar gå riktigt bra för dig nu där ute?

2008-06-16 @ 17:20:16
URL: http://Maaelin.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0