Sveriges nationaldag idag alltså, hos mig firas den med en tidig morgon och sedan massa jobb ;p

Igår gick det faktiskt riktigt bra att jobba, en timme mindre gjorde väldigt mycket, få se dock hur less jag kommer bli idag med 7 timmars jobb framför mig.. Men det är röd dag :D
Sedan byggde vi dressyrbanorna inför helgen och jag hann med en ridtur ut i skogen på Radon också..

Nu ska jag bara skriva klart det här innan jag åker (har fått låna syrrans moppe då hon är i GBG) och rider Radon, idag är tanken att vi ska trimma lite :) Sedan som sagt jobb mellan 11-18
tillbaka till stallet och göra klart det jag inte kommer hinna nu på morgonen och bada och knoppa lilla Molly, för imorgon är det tävlingsdags även om jag inte är speciellt ladda nu :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0