Började dagen igår med ett dressyrpass på Radon. Galoppjobbet var riktigt bra, traven sådär..

Jobb 11-18 väldigt soft, röd dag, lagom mycket folk och INGA varor :) Sen åkte jag tillbaka till stallet och fixade de sista badade Molly osv..

Åkte med Fia hem och sov där.. Massa prat blev det också :D Du är underbar vännen <3

Tidig morgon och jag ville inte alls kliva upp, red LB:1 idag klockan 10.50, ganska väldigt lagom framridning så hon var riktigt fin inne på banan, trots att jag tappade bort högerbogen ibland och hade en rejäl kommunikationsmiss (men jag har ju bara ridit henne två gånger) blev resultatet 180p och 62,07% Vilket ledde till en andra plats och ett ärevarv :) Skojjigt (:

Fuktionärade, fixade åt Radon och skrittade ut honom en sväng barbacka.. Nu ska jag hoppa in i duschen och sen åka tillbaka och ta in och mata Molly innan jag åker ut till stugan och hoppas på att det finns någon mat (: Imorgon står LC:2 på programmet (fast imorgon är vi ihopslagna med Kat D) också ska Fia, jag och Anna vara speaker

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0