Dagen började som vanligt med mockning, fodring och utsläpp ( bara Canard som fick gå ut då jag bara hade en hage)
Teori om hindertyper och avstånd

Lösgörande arbete över bommar med upphöjda både trav och galopp bommar. Radon fick gå det passet och var riktigt fin :) Skötte sig super =) Dock gjorde min fot Grymt ont och det var helt omöjligt att trampa ner hälarna.

Lunch och sen var det första elevledda lektionen som idag var teori, självklart hade jag haft "turen" att hamna först. Så Maria och jag hade våra praktiska teorilektioner. Min om lastning, gick bra. Dom var nöjda :)

Sen var det hoppdags, Canard var super laddad. tror han kände lite i kroppen idag också. Hoppade en oxer, ett räcke och en trippelbarr med hjälphiner framför som vi sedan satte ihop till en bana som låg på strax under 90. Gick kanon bra och jag var inte ens lite rädd :D

Nu håller köksmästaren Gittan på att grilla så om några minuter blir det middag och sedan lekar tror jag (men med min fot blir det nog till att sitta fint på sidan och kolla på :/)

Kommentarer
Postat av: ou

ho, hoooo!!!!!!!

Vad händer, är ni helt döda allihopa??

Kram Ou

2008-06-19 @ 12:52:27
URL: http://dressyrtant.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0