Började morgonen likadant som föregående bortsätt från att jag idag bara kunde släppa ut en häst på morgonen.

Teori om kommando orden, mycket bra diskusioner.

Ridning, red i andra gruppen idag (sitsträning) så först fick vi välja var sin elev från grupp ett och granska deras sitsar. Mycket nyttigt! :) Fick bra feedback på det vi sa av gittan också. Sen var det våran tur att rida och dom skulle granska oss. Över en timmes sitsträning på Canard kan jag ju säga att det känns i mage och lår, men han var fin och dom hade tydligen riktigt svårt att hitta någonting att kritisera så det var roligt, skulle bara tänka på handställningen HELA tiden och Gittan tyckte jag vred in tårna lite för mycket så hon kom och skulle dra ut dom och lyckades på något sätt dra så jag är helt totalt öm i vänster foten (vristen) nu och kan knappt gå! Aj säger jag bara!!! har tagit Ipren nu så lite bättre känns det ändå..

Lunch

Teori igen den här gången om rakriktning och hästens gångarter. Inte lika roligt :p

Dressyr pass igen den här gången på Radon, trots att vi alla (13) red samtidigt och min trasiga fot var Radon bättre än tidigare idag och galoppen var samma kvalitet på som det brukar vara hemma :)

Sen nu har vi ätit middag och är faktiskt "lediga" ikväll
Jag ska bara:
Putsa
planera min lektion jag ska ha imorgon
åka och köpa godis
slapppa :D

Underbart :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0