Vaknade 05.05 imorse och var hur pigg som helst, låg kvar i sängen till 06.15 (då jag tyckte de lät lite mer mänskligt) och klev upp då..:P

Promenerade till stallet vid strax efter åtta och red dressyr i ridhuset. Ingrid red samtidigt, och Radon var riktigt fin på slutet även om han tyckte det var sjukt jobbigt stundtals, ja vi ska inte sticka under stol med att jag svettades en hel del jag också ;)

Duschade och for tillsammans med Ingrid ner till sundsvall, Lunch på IKEA. Riktigt god pasta faktiskt för 25 kr, perfekt pris för en lunch.
Lämnade in en sadel på Handgrens och for sedan iväg bort på Kings, hittade VÄRLDENS snyggast Kandar, var verkligen perfekt förutom att det bara fanns ett kvar i strl Cob :'(  Hur ledsen blir man inte då?! Så nu nöter jag vidare på det jag lånar för tillfället.
Gick en sväng nere på stan också fikade glass :) Super gott :D
For vidare mot Clas Ohlsson bytte en kylbox åt Kenneth och sedan till Hööks där Ingrid köpte lite smått och gott :)
Sedan bar det av hemåt Härnösand igen!

Riktigt mysig och trevlig dag med massa skratt ;) Tyckte Ingrid skulle köpa rosa handskar, spö med blingbling och sporrar med blingbling bara för att få se Ullas min ;p

Ne nu ska jag laga lite middag :D


Kommentarer
Postat av: annso

Hehe det hade varit skoj att se, om hon gör det får ni filma reaktionen ;P

jag ska tävla i trelleborg den 26e =) det blir den stora debuten =)

2008-07-17 @ 22:54:44
URL: http://ansj.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0