Ja snart har hela min jobbiga vecka gått! Jobbar nämligen 8-9 timmar/dag hela veckan :/
Gott om pengar är det ont om, så det är väl bra (: Har ju dessutom precis bokat tåg och boende till Flyinge i oktober :D Så dit går en hel del av lönen denna månad.. Ingrid och jag åker ner och kollar på deras dressyr show 3-5 oktober :D Ska bli riktigt rikigt roligt :D

I Tisdags var Radon och jag uppe i specksta och badade :) Helt otroligt att det fortfarande är så mycket vatten där, de har ju inte regnat så mkt direkt :) Men det gick fort upp över mina fötter!
Sedan var jag ute och promenerade över en timme också på kvällen :)

I går jobbade jag först till 17.15 sen cyklade jag upp till ridskolan och red lektion för Ingrid, har ju börjat rida i den gruppen ons 18,30 =) Första terminen någonsin jag inte rider på tisdagar. Kommer kännas grymt konstigt... :P Jobbade med att rida upp på medelinjen lägga en 8m volt till höger om vi kom frånhöger och vänster om vi kom från vänster sedan rida rakt igen och lägga volt åt andra hållet. Sedan gjorde vi samma i galopp med ett byte vid X. Avslutade med att jobba lite öppnor. Radon var jätte fin :D super kul att rida :D

Nu har jag varit ute och kört lite bil. Körkortet är ju snart innom synhåll :D Ska alldeles strax cykla iväg till jobbet, sedan blir det uteritt för fulla muggar. Har ju hand om Atlet i helgen också då Fia åker iväg och roar sig på egen hand :)

Ne mot jobbet!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0