Åkte moppe med Annica ut till stugan igår. Hann med och bada en sväng i det kalla vattnet också, eller ja sååå kallt var det inte 19,5grader. Men eftersom solen (som förövrigt lyst hela dan precis gick i moln) så kändes det betydligt kallare...

Mysigt  middag med Jordgubbar och grädde till efterätt och sen tog mamma och jag bilen för lite övningskörning. Körde först uppmot Risnäs och sedan in ända till "min" mack och tankade och tillbaka.. Gick riktigt bra (jag tror jag har förstått konstruktionen, synd bara att dom satt etiketten uppochner) 
Körde förörigt in oss till stan igen imorse och då med Leif som passagerare också ;)

Sedan har jag varit ute i stallet fram till nu, hade ju bestämt att jag skulle rida dressyr på Radon samtidigt som Ingrid red Kotten och på så sätt kunna få lite hjälp och tillrättavisning trots hennes semester :) Radon var riktigt fin trots sin två veckor långa vila :) Så imorgon blir det promenad ut i skogen för att sedan jobba igen på Torsdag :)

Red även Atlet ( Fias pålle) eftersom hon fortfarande är väldigt hängig.. Joggade mest och han och Radon är verkligen helt olika att rida trots att dom är så lika annars ;) Men han var ganska skojjig att sitta på också :) Och jag hoppas jag inte förstörde så  mycket :) Ska rida honom imorgon igen och då samtidigt som Ingrid rider så kan hon kolla lite också (:

Nu är det lunch dags, otroligt hungrig och sen blir det hopp in i duschen :)

None


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0