Igår var som sagt jag, Annica och mamma ut och åt (på Casa della Pizza) sedan var det bio dags och MammaMia! Helt underbar film, ville aldrig att den skulle ta slut! Otroligt vad mycket bra musik Björn och Benny har gjort! Imponerad!
 
Körde sedan ut till stugan i regn och mörker! Försökte köra över så många grodor jag kunde på vägen (URK!)

Imorse körde jag in igen och var sedan uppe på Leffes jobb och körde någon super manövreringsbana ;p Gick ganska bra tror jag ;p

Nu har jag precis kommit hem från Svartvik, Fia och jag trotsade blåsten och åkte dit (fast när vi väl kom fram blåste det inte så mycket)

Nu ska här ätas innan det är stalldags och uteritt som idag står på Schemat! Hästarna är föresten tjockare än tjockast nu när dom har nytt bete igen ;p


Radon laddar för fullt inför första starten i Östersund ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0