Ja då var det ungefär en och en halv vecka kvar till nästa tävling och ryttarmedelandet har kommit :)

Vilket betyder att jag borde börja lära mig det nya programet!
Ska iaf rida La:5 inomhus för Moa Belin. Henne har jag aldrig ridit för på Radon bara en gång på Iza då hon var alldeles ny och de var väl kanske inte den bästa domaren jag ridit för men som sagt det var några år sedan och hon är troligast mycket bättre nu med mer rutin :D

Sen blir det Msvb:2 också (ett program jag aldrig ridit) Det ska Sussie Rudholm dömma (henne gillar jag :P) Och det går utomhus.

På söndagen ska jag rida Msvb:3 också då utomhus för Sussie :)

Så nu blir det till att lära sig nya programet och förhoppningsvis hinna rida det några gånger innan

Jag är laddad :D
Extra roligt blir det att Fia ska på samma tävling med Atlet :D Dom ska debutera i tävlingssamangang men också i Msv :D Super skojjigt :D

Kommentarer
Postat av: annso

kul!=D själv sitter jag och laddar för nya LC programmet ;D

2008-07-16 @ 21:46:13
URL: http://ansj.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0