Blev lite shoppat, eller ja väldigt lite, glass och make up remove puffar :) 19.90 + 21 alltså 41 kronor :P

Sen var vi och letade presenter och min påhittiga lillasyster gjorde iordning jätte fint :)

var förbi och solade en sväng, så otroligt skönt :) Sen har Annica hjälpt mig och färgat håret. Förhoppningsvis blir det bra och en aning ljusare (har inte torkat än så de är svårt att se) Annars får jag helt enkelt gå med mössa på resten av sommaren.

Nu ska jag sno Annicas moppe och brumma upp till jobbet för att låna film medan hon gör mat (grillad kyckling och pommes) Sen blire film och glass time :D
Super mys!

Rensadeäven min dator idag (den har varit så seg och jobbig att använda så jag har mer eller mindre levt med mammas sen i våras) hittade ett klipp från när vi var och tävlade på SRK som jag tänkte dela med mig av :)



Kommentarer
Postat av: Jennifer

Varför är inte du med och tävlar i helgen då? =)

2008-07-05 @ 18:19:25
Postat av: Annso

Fullt upp som vanligt ;) så när ni är i sthlm så är ni ju halvvägs hos mig! keep on moving! =D

..men mia.. man kan väl inte "färga" håret ljusare... ;P (eller fungerade det?)

2008-07-05 @ 21:23:24
URL: http://ansj.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0