Lastade vid 8 imorse utan några som helst missöden :D Båda hästarna transkade rakt på transporterna!

Framme i god tid och hann titta på La:4 där Eva och Cayenne blev placerad :D Grattis!!

Sedan var det dags för mig att rida fram, hade planerat perfekt då det var 20 minuters paus mellan klasserna och jag sen hade startnummer 2, var framriden och klar när precis 20 minuter  hade gått för en tänkte jag medan startnummer 1 rider hinner jag klä på mig, dricka vatten och kolla program. Det är bara de att klassen blir nästan 20 minuter försenad då dom inte har protokoll och skrivare!!! GRR! Lagom irriterad man blir då da, speciellt i den här värmen.
Aja inte mkt att göra ngt åt. Msvb:3an var det idag alltså, hade några ordentliga missar men däremellan var han ganska fin :) Slutade på lite drygt 59% och med de hamnade vi 2 utanför placering ganska precis i mitten. Så det får jag väl ändå vara rätt så nöjd med! :)

Nu blir det lugnt i två dar innan vi ska rida för Ingrid på onsdag. Jag jobbar som en tok hela veckan. Sedan börjar del 2 av ridledarutbildningen närma sig. Inte alls sugen på att åka dit igen men men..:P Efter det är det NM i Övik som gäller :D Om jag nu hittar på ngt sätt att ta mig dit?!


Innan La:5 igår! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0