Åkte vid nio imorse efter lite lastningsproblem (inte med min häst) Eller problem var väl att ta i, tog längre tid än 3 sekunder ;)

Framme i godtid och hann titta på en del ekipage innan det var dags att rida fram. La:5 var första klassen inomhus, både jag och Radon var sjöblöt i svett innan vi ens gick in på banan, och det blev inte bättre av att man behövde ta på sig kavaj och dylikt :/
Gick hyfsat inne på banan :) Galopprogrammet bättre än traven, gjorde ett uruselt enkeltbyte och en takt miss i första längningen. De var väl de största missarna som drog ner mest! 63,47% Och det la oss på en 3:e plats där vi också låg kvar hela klassen ut :D 

Seda hann vi vila lite grann innan Msvb:2, kort framridning han var fin inne på banan, och vi hade inga katastrofmissar som vi ibland kan ha, en mellantrav som vi bara fick 3 på samt nån femma på en öppna och skritten (då jag inte komihåg vart vi skulle) Hjärnveksamheten fungerar dåligt i 30 grader...
Hade överlag en trevlig känsla. Men domaren höll inte riktigt med, blev belönade med 59,77 % och på det hamnade vi precis mitt i klassen.

Sedan fick Radon gå två ärevarv ;) Både för våran 3:e plats i A:5an och tillsammans med Gunilla Isaksson som hade ställt in sin Lina i transporten, de slutade nämligen på 3:e plats i Msvb:2an :)


Jag laddar i skuggan!


Radon laddar i skuggan


Framridning (:

Nu laddar vi om för imorgon då det blir msvb:3 och hoppas att det inte är lika varmt!!! 

Kommentarer
Postat av: Madde

Grattis! : )

2008-07-26 @ 19:55:21
Postat av: ou

GRATTIS!!!

2008-07-27 @ 10:49:39
URL: http://dressyrtant.blogg.se/
Postat av: Sara

GRATTIS Mia! =) såg Er ritt och du o Radon var så fina !!!

2008-08-05 @ 21:33:15
URL: http://www.nogg.se/petitechanel

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0