Ja jag vet att klockan bara är halv tio och att det är lördag kväll.. Men jag är sjukt trött efter att inte sovit så mycket i natt och sen har jag ju morgonen i stallet imorgon igen *suck* (inte min jour egentligen men Ingrid hade råkat missa att hon hade den så för att dom skulle kunna åka på semester tog jag på mig den också ) Så ar morgon och lunch åt henne och sen min egna kvällsjour! Jippie yey!

Har däremot inte så mycket annat att göra imorgon. ska skritta ut en sväng med Fius ( jag håller på dö av ridabstinens)

Annica och jag såg på film nu ikväll LOVE and other disasters varken bra eller dålig.. sån där typisk jätte bra film om man inte vill koncentrera sig mer än nödvändigt..(:


Kommentarer
Postat av: Jennifer

Ja, det är sant. Nej, jag tävlar inte. Hade ingen som ville köra mig, men jag kämpar för att ta mig till Timrå. Skulle ju vara kul att ta sig dit. När blir nästa tävling då?

2008-07-05 @ 22:06:06
Postat av: Jennifer

Det låter ju bra. Dit ska vi ju också försöka ta oss. Vi får bara se hur det går med det! =)

2008-07-05 @ 22:33:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0