Hade jätte roligt igår kväll också :D Stressade hem från jobbet och bytte om, ner på stan och lyssnade på Smalare än Thord tillsammans med Fia och Elin*2 sedan gick Fia och jag upp till Therese och spelade lite Wii ;p Pernilla, Adam och Peder var också där :)
Sedan drog vi med oss dom ner för att lyssna på Nordman! Han var riktigt bra och jag hittade en Ingrid långt framme vid scenen att poppa med (även fast hon ibörjan sa att bara dom som hade ätit popcorn kunde hoppa) så slutade det med att hon inte kunde stå still ;)
Sen gick Fia, jag och Elin bort till Matverkstan och åt en pizza innan vi begav oss hemåt!
Hemma ungefär halv två.

När klockan ringde kvar i sju imorse höll både Fia och jag på att dö! Cyklade ut till stallet och morgonfodrade och släppte ut innan vi cyklade hem och sov några timmar till!

Lagom till lunch började vi vakna till igen och for ut till stallet och byggde klart hagen åt pojkarna, så nu har dom flyttat till den stora hagen med massa mat ;)

Joggade lite i ridhuset :)

Nu har jag varit nere på Hemköp och handlat, ska alldels strax byta om och cykla iväg till jobbet! Så fort jag slutar ska Fia och jag dega i soffan här och se på film :)

None


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0