Igår var Fia och jag ute och red på eftermiddan/kvällen. Skulle ut och skritta/trava lite grann men vi bestämde oss ganska snart för att rida till Sälstensrakan ;D  Blev dock inte riktig busgalopp som de lätt blir där ;) Utan vi travade hela rakan, men ingen mestrav utan pojkarna fick ta i ordentligt! Sida vid sida travade dom på ;p

Sedan skritt uppför backen innan vi galopperade sista biten påväg upp mot Torget! Radon blev jätte jätte taggad ;) Atlet kämpade hårt med att komma i kapp men förlorade då han inte är riktigt lika duktig på att trycka på än ;p
Väldigt roligt tyckte iaf både vi och hästarna att det var :D

Idag blev det dressyr! Radon är så himla fin nu ;D Sååå roligt att rida :D Red dressyr ca 45 minuter på utebanan. Ingrid hjälpte FIa samtidigt så ibland slängde hon ett öga och en kommentar till oss också :D Men som sagt han var riktigt fin :D Har ett helt annat tryck i honom :)
Fia tror att han gillar att vara förebild och visa Atlet hur man ska göra ;) Och att han ska visa att han verkligen inte behöver ngn mer vila :P

Jobbade sedan ett kort pass 3 h och 15 minuter... packade upp lite varor och så.. väldigt lugnt!

Borde hitta på nått skojsigt att äta nu, Vi funderade på om vi skulle åka och ta ett kvällsdopp någonstans men vi får se hur de blir. Jag borde städa här också ;/

Imorgon blir det dressyr för Ingrid på Radon, sen ska jag hoppa Kotten och efter det åker Fia och jag ut till stugan :)

Kommentarer
Postat av: Emma

tänkte bara meddela att jag är inne på din blogg och snokar lite då och då ; )



vad fin radon är förresten !

2008-07-24 @ 20:05:02
URL: http://emmaeliz.blogg.se/
Postat av: ou

nu går det lite segt igen med uppdateringarna ;(

2008-07-26 @ 13:04:50
URL: http://dressyrtant.blogg.se/
Postat av: Madde

Heeej! Va kul att det flyter på så bra för er! :D Ja jag fick stryka mig... ligger hemma med halsfluss och penicillin sen i tisdags! : ( Är så less på alla motgångar nu! Blä! Men lycka till o kör så det ryker i helgen! =) Kram!

2008-07-26 @ 16:20:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0