Klockan ringde alldeles för tidigt imorse, kvart i sju var jag uppe...

Promenerade ut till stallet och tog in hästarna eftersom prinsen skulle få fina fötter och nya skor klockan nio. Efter det tog vi en tur i skogen upp till bommen och ner mot Örsjön :) Mysigt...

Efter det var det dags för ett dressypass på Atlet, red tillsammans med Ingrid för att på så sätt kunna få några tips :)
Han kändes betydligt mjukare idag när jag startade och jag tyckte jag hittade ett riktigt bra läge :) Hoppas att Fia håller med :) Fina byten från Vänster till Höger, rena från H-V också men mycket svårare att lägga honom rätt :) Mest lösgörande jobb :)

Nu har jag ätit lunch och glass ;p tror jag ska ta en promenad bort mot vattnet och kanske gå och sola lite senare ikväll :) Jag är ju så otroligt blek och vara ute i solen hinner jag ju knappt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0