Jag hade ju faktiskt beställt sol idag!!! och nog för att det är varmt ute och så, men det är inte riktigt nått ligga på stranden läge.. GRR!

Hade riktigt roligt på jobbet igår även fast jag var så trött så jag ibland höll på somna stående ;p
Sen såg Fia och jag på Robotar, vet inte om den var bra eller dålig (och jag var faktiskt vaken hela filmen ;p) Men den var lite små rolig ibland iaf :)

Hade ju som sagt bestämt att vi skulle åka till stranden idag och få lite färg samt bada innan det är dags för programträning i eftermiddag. Nu lovar jag att det kommer vara såhär halvmulet lagom till tre nångång och sen kommer solen lysa precis då vi ska rida!

Annars är det bara fem dagar kvar till Timrå :D Vi är laddade :)

Ska föresten ut och äta samt gå på Mamma Mia ikväll med mamma och syster som förövrigt fyllde 16 i slutet på förra veckan :D

None

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0