Igår var Fia och jag ute och skrittade i över två timmar :) Hästarna verkade riktigt glada över att se oss (: Red ända bort till Notsand och sedan milspåret tillbaka, mysigt :) Höll dock på att fara i backen precis när vi kom hem till stallet igen då Fia nös och båda hästarna blev jätte rädda :P

Idag lyckades jag med någonting jag aldrig har gjort förut nämligen att försova mig!!! Känner mig verkligen jätte hemsk! Klockan ringde inte som den skulle och istället för att kliva upp halv sju som planen var vaknade jag tjugo över åtta...

Idag blir det annars en rätt lugn dag :) Ska jogga Radon lite på banan, övningköra med mamma och sen funderar jag på om jag ska åka ut och bada för första gången i år i stugan :) Om vädret håller i sig så :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0