Ja då var det måndag igen!
Dock jobbar jag bara två dagar den här veckan varav en är avklarad :D Skönt!

Igår blev det en väldigt lugn dag, hade som ni redan hört alla jourerna, morgon-lunch-kväll utöver det var jag och kollade var vi ska bygga nya hagen åt pojkarna, handlade, skrittade ut en sväng och var ute och gick med mamma (:

Idag tvingade jag mig ur sängen klockan 8 (var helt sjukt trött?!) Tittade på Fia när hon red program innan jobbet, Var helt otroligt mycket bättre än sist så det blir nog as bra innan tävlingarna är :D Åh, jag är så ridsugen!!

Sen har jag som sagt jobbat 11-17 gick riktigt bra, Gudrun från Kaptensgatan kom in och frågade om jag kunde tänka mig att jobba där också, så vi får se om det blir ännu mera jobb nu, pengar är bra att ha :)

None

Kommentarer
Postat av: Fia

Tack för hjälpen sweetheart! Men du får inte jobba nå mer =( då får jag ju aldrig se dig ;p

2008-07-07 @ 18:34:17
URL: http://guldfisk456.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0