Full späckad vecka som sagt ska försöka göra en samanfattning

Tisdag: Jobbade till 18.00 sedan ut till stallet, har ju hand om både Radon, Kotten, Amo och Cassie den här veckan, tar i och för sig inte så lång tid eftersom alla går ute men de ska göras :) Sen hade Jag programträning för Fia :)

Onsdag: For till stallet på morgonen innan jobbet. Sedan jobb hela dagen fram till fem, åkte med mamma och Leffe (även tillsammans med Fia och Elin) Ner till Gatufesten (gratis dag! ) Hade ganska trevligt :) Buss hem igen vid tio.

Torsdag: Uppe med tuppen och mot jobbet. Jobb till fem även idag, Cyklade ner på simhallen till mammas jobb och fick massage. Cyklade vidare mot Fire house och solade, blev bjuden på middag på Skeppet och sedan var vi och kollade på Sex and the city på bio :) en riktig myskväll med andra ord :)

Fredag: Var dagen då jag skulle vara ledig.. men ni som känner mig vet hur de brukar gå. Klev upp vid sju för att tvätta och medan maskinen gick var jag ute och sprang en sväng. Hängde tvätt var bort till ridskolan och bytte hage på Cassie,Amo och kotten. Sen hem och bytte om för att sedan jobba (ja ni hör ju hur duktig jag är att vara ledig) Jobbade dock bara två och en halv timme men ändå ;P Blev hämtad av Fius och åkte upp till ridis. Hade sits träning med henne och Atlet var riktigt riktigt fin :D Sen åkte vi hem till FIa och åt Marängswisch ;) Och såg på snyftfilm, sov över där då jag inte riktigt orkade ta mig hem igår.

Lördag: haft morgonjouren och hjälp Fia att hoppa duktiga :) Sen tagit hand om alla hästarna :) Nu ska min syster fixa mina naglar, sen ska vi gå en sväng på stan och köpa födelsedagspresenter åt Erika bland annat och äta glass :D Sen blir det bara en lugn kväll, det kan jag behöva :)

Och som sagt på Torsdag morgon åker Fia och jag bussen mot Stockholm för tre dagar i huvudstaden och boende på hotell :D Mys!!

Hoppas ni andra har ett skönt sommarlov iaf :) och att ni hinner ta det lite lugnt :)

None

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0