har det varit idag.

Klev upp runt halv nio, fixade och donade med lite allt möjligt..
Började jobba klockan elva. Gick faktiskt gaanska snabbt och smärtfritt idag! Trots att jag hade sjunkt ont i magen eller egentligen i ryggen största delen av tiden...

Slutade strax efter fem då jag tog min silverhojj och cyklade upp till stallet, packade ut tävlingskåpet och mockade. Sedan skrittade Fia och jag ut på pojkarna, som inte verkade alltför trötta.

Nu har jag precis ätit "middag" och ska byta om för Fias och min kvällspromenad. Mamma har ju tydligen gjort nått super program till oss, eller ja... vi får nog göra det själva med hennes hjälp!

Föresten har jag anmält mig till Norrlandsmästerskapen i ö-vik också. Blir en La:5 och Msvb:4 på lördan och La:6a på söndan :D Skojjigt värre :D Har dock ingen aning om hur jag ska komma dit eftersom min super skjutsare ska till Ås och dömma.. Men jag har tydligen fått en Road Manager som ska lösa de, så för  tillfället tänkter jag lämna det problemet..:P


Kommentarer
Postat av: Emma

vi ska flytta på säbråvägen. så jag hamnar på fel sida stan ! buhu !

2008-07-30 @ 12:59:16
URL: http://emmaeliz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0