Ja idag är jag äntligen lite ledig och det känns super skönt! På schemat står det till och med att jag är ledig en och en halv vecka men igår då jag skulle gå hem pratade dom redan om mer jobb på söndag så vi får väl se hur det går med det ;)

Igår efter jobbet blev jag bjuden på god middag hemma hos Fia med familj :) Super trevligt! Sen åkte vi ut till stallet och jag var busig nog att ta ut min sommarlovshäst på skrittur igen! Håller ju på att dö när jag inte får rida.
Var klar i stallet kring halv elva och sedan bar det av hemåt (:

Idag står diverse saker på att göra listan:

   • Köpa isolatorer
   • Stänga hage
   • Åka förbi jobbet med filmer
   • Packa inför Sthlms resan imorgon
   • Tittat på Fia då hon rider program  
   • Övningsköra

Ja det var nog ungefär det som dagen kommer att fyllas med (: och säkert en hel del annat smått och gott :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0