jaha, då är det väl dags att anta utmaningen jag fick av Terese
Så här kommer de 7 sanningarna om mig!

1. Jag är otroligt kvällstrött, men tycker det är jätte jobbigt att gå och lägga mig!

2. Jag är en HÄSTNÖRD så det står härliga till! (Men enligt säkra källor är det coolt att vara nörd)

3. Jag blir glad av fina saker

4. För att kunna må bra måste jag först ordna upp allt runt omkring mig!

5. Jag lär mig aldirg utan pluggar alltid som en tok dan innan proven (med ENORM prestationsångest)

6. Jag verkligen älskar semlor :)

7. Min klocka går alltid 5 min för fort och ändå är jag minst 5 minuter tidig på den! Här kommer man aldrig försent, dom som ska träffa mig känner sig ofta sena trots att dom är i tid :)


Jag utmanar: dom som känner sig manade! (känns som om det är samma personer som läster min blogg som alla andras ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0