Lyckades åka i backen igår ;P Hade i och för sig egentligen ingenting med hoppningen att göra :) Ingrid lyckades skrämma parazs och jag var inte riktigt beredd. Så nu blir de till att bjuda på tårta :)

Imorse när jag låg och läste (vaknade som vanligt innan klockan ringde) Ringer Fia och frågar om jag lever idag efter vurpan igår! Pratar om lite allt möjligt och jag tar förgivet att hon är på väg till skolan och vill ha ngn och prata med på vägen.
Sen säger hon att de är dags att gå in (jag antar att hon börjar) Men i samma stund ringer de på porttelefonen och Fia ber att få komma in! Hon har med sig semlor till mig :D

Så nu har Fia och jag ätit semelfrukost ;)

Jag måste bara få berätta att jag verkligen har VÄRLDENS BÄSTA kompis!!!




Kommentarer
Postat av: Anna

Det hade jag så var rädd om henne. Kram

2008-01-22 @ 12:37:15
Postat av: iii

haha, men jag åkte ju nästan av snyggare!;p det blir dubbla tårtor iaf! (:
du får inte skriva sådär om semlor, man blir bara jättesugen på det! ;)

2008-01-22 @ 19:32:30
URL: http://settledown.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0