Sovit alldeles för lite dom senaste dagarna!
Gick iaf 37000 steg igår :O
Lite bilder från nyår :
image49
Nyårsmiddag

image50
Singstar

image51
Strax före 00.00 redo med Champangen!

image52
Nyårsfontän! (lagom mycket raket för min smak)

image53
Happy new year :)

Tränade för Ingrid idag :) Gick riktigt bra! Red lite olika delar ur olika dressyr program = öppna,halvvolt,halvvolt,sluta. Diagonalskänkelvikningar, sedan fyra serpentiner i galopp som dom ligger i La:5 och därefter fyra serpentinger med byten i varje båge. Sedan lite galopp/halt på medellinjen!
Han var jätte fin :) och efter allt galopp jobb fick vi jätte fin trav :D

Nu ska jag snart gå och lägga mig, ska upp tidigt imorgon och följa med Ingrid ner på kliniken!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Hur mycket går du egentligen? Jag skulle inte komma upp i så många steg om jag så satte stegräknaren på nelson!

2008-01-03 @ 21:15:14
URL: http://johannapajari.blogg.se
Postat av: Johanna

Ja då ska jag försöka komma upp i det jag med ;) jag är tveksam men jag ska göra ett försök.. jag lär ju gå ra mycket mer då jag kommer ifrån stallplanen med hästen!

2008-01-03 @ 22:26:30
URL: http://johannapajari.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0