Ja, jag måste väl ta mig an utmaningen snart men jag måste få fundera lite till vad jag ska skriva. :)

Först lektion i skolan idag, en hel timme satt jag där och lyssnade ;) ojojoj jag sliter ut mig! Vi ska tydligen ha prov nästa vecka också men istället för att själv behöva kolla vad som ska läsas på fick vi ett häfte och 12 frågor till det, och kunde vi de kunde vi provet :D Hahaha! Ja jag klagar inte ;)

Sen var jag ner en sväng på stan och köpte röda papper (till mina teoribarn) Vi håller på med ett kollage om reglerna i stallet och dom kom på den briljanta idéen att utforma det som en stoppskylt! :)

Red lektion för Ingrid, Radon var riktigt riktigt fin (: Hittade ett snäpp trevligare häst i traven och han kom upp lite till från backen, men ursch vad jobbigt det blev att sitta, jobbade lite piruetter i galoppen och fick även där ett snäpp trevligare galopp :D Roligt! Imorgon blir det vila då det tydligen ska vara super strom här, och sen uteritt på lördag om vädret och underlaget tillåter och sen ska ha få en veckas välförtjänt vila igen :)

Sen efter jag hade haft min teorigrupp kom pappa och hämtade mig, dom som känner mig vet att jag inte har sån väldigt bra kontakt med min pappa. Samtalsämnena tar liksom slut efter att han frågat hur de går i skolan....:/ Vi for iaf ner till Waynes och det bästa med det (utom själva fikat) var att jag fick en kram av Danielle!! Kom på att jag saknat henne nått otroligt! Så nu blir det nog ett besök på östanbäcken och hälsa på :D

vad har hänt mer i veckan då?
Red Lucky i Måndags, vi fick prova byta :) Han bytte rent till vänster på första försöket och också senare till höger men där krävdes det mer en ett försök! Duktig kille :)
Red Radon på lektionen i Tisdags, han hade lite träningsvärk sen helgen tror jag men på slutet kom han igång och gjorde det han skulle :)
Red ut en mysig tur mot Örsjön i onsdags, Radon var jätte trevlig :D
Sen hoppade jag Parazs (flög inte av den här gången)
Hela veckan har jag också ridit farbrobarbro (Vialli)

Oj nu blev det ett lååångt inlägg. Det blir så att först tycker jag inte att jag har någonting att skriva och när jag väl börjar kan jag knappt hejda mig!
Filmen från ullaträningarna kommer förhoppnigsvis inom kort, måste bara flörta lite med Peder först! Men den som väntar på nått gott väntar aldrig förlänge?!

Måste ta och boka in min februari massage också, min rygg känns inte riktigt hel....

Hoppas hoppas hoppas att det gick bra nu ikväll och att du inte har måsta tagit en massa skit!!! Det är du inte värd! Du är underbar!!! jag skulle inte klara mig utan dig!!

Imorgon blir det först Sovmorgon :D sen två lektioner, sen ska Fia och jag gå och fika (vi gillar fika), sen upp till Radon och mocka åt honom, kyckligfavorit :) kanske en film och sen har Fia lovat att sova här med mig :D

Ne nu är det nog dags att sova. var grymt trött imorse när jag vaknade så sova vore kanske en bra idé!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0