Jag lyckades inte logga in här igår så det blev inget inlägg....

Teoribarnen var snälla iaf (: Fick ta en grupp igår också sen har jag min grupp ikväll :)

Red preminär passet på kandar också i tisdags (har bara ridit ut på det tidigare) Var ingen större skillnad (:
han var faktiskt riktigt fin vissa stunder (:

Idag har jag varit i skolan första gången sen lovet och fått min första läxa sen sommarlovet ;) läsa tre sidor :P Ojojoj jag sliter ut mig! Fick dessutom veta att vi ska få en ny samhällslärare, det är verkligen super kasst. Jag tycker verkligen jätte bra om hon vi har nu! Men men hoppas nästa vi får också är bra (:

Nu ska jag snart fara upp till stallet och träna för Ingrid :)

image42

Kommentarer
Postat av: Jossan

jadu..måste säga att skolan verkligen sliter ut dig med alla läxor och prov som du tvingas göra ;p

2008-01-10 @ 11:24:34
URL: http://halllon.blogspot.se
Postat av: Anonym

haha okej:) men jag vet inte hur man lägger in en header på den stilmall du har;D

2008-01-10 @ 11:34:04
URL: http://toviss.blogg.se
Postat av: Anonym

haha okej:) men jag vet inte hur man lägger in en header på den stilmall du har;D

2008-01-10 @ 11:34:17
URL: http://toviss.blogg.se
Postat av: Nina

Jaa, det är så roligt att Äntligen va igång igen! Haha, jaa..lite sugen på en stor är jag allt..:P men jag får nöja mig att rida på skolans en gg/vecka sålänge :) Allt bra med er?

2008-01-10 @ 19:26:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0