Sista dagen på lovet!
Helt otroligt jätte hemskt väder ute! Snöstorm!?
Somnade framför tvn kvart över åtta igår kväll :O Jätte skönt då jag äntligen kände mig pigg då jag vaknade imorse (:
Jag vaknar ju alldeles för tidigt även om jag sovit dåligt!
Promenerade ut till stallet och tittade på hoppträningen för Marianne.
Blev jätte sugen på att hoppa men ville inte riktigt hoppa ensam, tog in Radon och gjorde iordning för uteritt då Johanna kommer och säger att hon kan bygga åt mig!
Det var faktiskt riktigt rikigt roligt att hoppa idag, tyckte både Radon och jag! Jag tyckte inte det kändes de minsta högt trots att de var 80 cm.  :)
Tack johanna :D

image34

har precis ätit lunch (laxmacka) så nu ska jag sätta igång och laga lasange (till våra matlådor)
sen ska jag upp på stallet igen och ta in och gå på ungdomsledarmöte (:

Kommentarer
Postat av: Madde

Hej! Så du vågar hoppa oxå =) Haha skojjar bara, en annan har ju höjdskräck när det närmar sig 70 cm.. ;D Vad kul att det går så bra för er på träningarna! Ska bli så kul att se er på banorna till sommarn!! :D Kram Madde

2008-01-06 @ 15:39:51
URL: http://www.freewebs.com/maddeochtecuila
Postat av: Fia

Ska ni äta lasagne hela veckan? ^^

2008-01-06 @ 20:29:30
URL: http://guldfisk456.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0