Ulla träning i helgen!
Red sista tiden igår, Ulla tittade mest och vi visade lite vad vi gjort sen sist :) Radon var riktigt fin och Ulla var nöjd :D

Idag hade jag först morgonjouren sen tittade jag när Ingrid Mfl tränade, Ulla var taggad till tusen och gick knappt att få stopp på idag ;)
Red tillsammans med Ingrid på Harald, dagens "tuffa" jobb var öppnor i galopp och skrittövergång där vi fortsatte vi öppnan, både jag och radon tyckte det var super jobbigt! Men han var ännu finare än igår :) Bytena idag var väldigt luftiga och fina (: Ulla tyckte vi hade klivit upp minst ett trappsteg från förra gången och tyckte jag och ingrid hade gjort ett alla tiders jobb och det var roligt :)

Lyckades få träningen filmad idag också :) Så Peder har lovat att jag ska kunna komma över och hämta dvd skivan ikväll (men jag tror de inte riktigt förren jag ser det ;)) så ska jag se om det kanske går att fixa och lägga in ett klipp här (:

Imorgon blir det promenad ut i skogen och jag hoppas det är lika fint väder som idag :D håller vädret och underlaget i sig ska jag försöka ta mig ner till sälsten och galoppera någon dag den här veckan :D

Kommentarer
Postat av: Madde

Hej! Ja men släng in filmskrället nån gång! Jag är ju nyfiken! :D Kram Madde

2008-01-28 @ 15:27:03
URL: http://www.freewebs.com/maddeochtecuila

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0