Vaknade av att det verkligen Ösregnade ute :/ Trodde det var förbjudet med sånt väder i januari?

Började iallafall dagen med svenska, Urk säger jag bara, vi håller på med fornordisk och isländsk litteraturhistoria och idag fick vi se på en helt värdelös film. Ända andledningen till att vi skulle se den var att den var inspelad på Island!

Som tur var hade det slutat regna när lektionen var över! Så nu ska jag hålla tummarna att lite av isen har försvunnit, så att det går att göra någonting vettigt ute :)

Tror jag måste göra ett försök att få tag på One tree hill också :) Så jag vet vad Fia snackar om ;)

Nu ska jag gå och läsa lite samhällskunskap och äta lunch innan det är dax att gå tillbaka till skolan för lektion nr 2 :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0