Såg precis på säsongsavslutningen av Medium!
Jag gillar inte riktigt säsongsavslutningar, man vet som aldrig om eller när de kommer tillbaka.

Tränade för Ingrid idag, skolor på medelinjen, byten på olika linjer både på medelinjen och serpentinbågarna. Fick hålla i ett spö några minuter också. Blev lite piruettjobb också (: Och en riktigt häftig travökning på slutet också...:)

Anna har lovat att köra oss till Umeå också :D Om det nu är några roliga klasser, annars stannar jag hemma och rider för Ulla, det råkar ju vara träning för henne samma helg!

Ne nu ska jag sova! *gäsp*
Skola imorgon! Sen ska jag skynda mig ut till stallet och rida Vialli (vi har fått börja trava två varv åt båda nu :) och sen ska jag och Radon ut och se om vi kan göra skogarna farliga utan att slå ihjäl oss på isen!

image38

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag vill se när du tränar nångång ju!

2008-01-11 @ 11:03:10
URL: http://guldfisk456.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0