Den här veckan har varit lite jobbig. Upp och ner helt enkelt! Minnesstund för Angelica på ridskolan i onsdags, jätte fint!!

Igår hade jag en jätte jätte trevlig kväll men tjejerna :) Började med att Fia och jag gick runt lite på stan och tittade lite i affärer! Hamnade sedan på Wiströms och satt där några timmar och pratade och fikade :) Gick ner på klöver också innan dom stängde (bäställde btw "mitt" kandar som jag ville ha i onsdags hos Karin när vi var där :) så nu hoppas jag de kommer snart ) Sen gick vi upp till landgrens hallen och tittade på när Olivius spelade basket, Dit kom också så småningom Anna och Elin, promenerade ner till casa della pizza och åt en jätte god middag! :) Lämnade sedan tyvärr av Anna och fortsatte hem till Fia :D Jätte roligt kväll! Tack för att ni gjorde den så bra tjejer :D

idag lovade jag i nått svagt ögonblick att jag skulle städa lägenheten *suck* :), sen ska jag gå ner en sväng på stan igen och köpa ett grattis kort till min farmor som förövrigt fyller 60 nu till veckan, hon ska också ha öppethus idag så jag tänkte våldgästa dom nån timme och äta lite tårta :D

Sen är det Ulla träning i helgen :D Så då vet ni var ni kan hitta mig! :)

image25

Kommentarer
Postat av: Ida

Jätte läcker är han ju ;)

2008-01-27 @ 15:24:49
URL: http://idaks.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0