Lång dag i stallet (:
Gick över 18000 steg utan att gå någonting egentligen. Skrittat Radon och farbrobarbro och red Castor på lektionen :) han tyckte jag var lite jobbig, men de var ganska skojsigt!

Imorgon ska jag upp och få massage av mamma, sen bär de av till stallet och på kvällen ska jag jobba mellan 17-19 innan jag ska tillbaka till stallet och rida lektion! Ska bli skojj att vara med Alfred igen :) rätt längesen nu!

Just de sen har jag ju mina nya teorigrupper imorgon också! Hoppas dom är snälla!

godnatt!

Kommentarer
Postat av: Maria H

18000!!! Är du säker på att det inte är nåt fel på din stegräknare??? ;)

2008-01-08 @ 22:06:03
URL: http://www.legendier.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0