Vaknade som jag trodde före nio (: tjugo över åtta var jag klar vaken! Urk!

Läst ut min bok och satt en stund här vid datorn, gick till stallet och kollade lite på dom som red för Ingrid och sen också när Fia red Don (: Han är väldigt söt!

Skrittade ut barbacka på Radon och höll på frysa ihjäl om fötterna. Brr!

nu har jag precis fikat lite grann.

Pratade med Ingrid som Umeå tävlingen också hon tyckte vi skulle åka så då gör vi väl kanske de (:
Måste bara prata med Outi om vi fick bo hos henne! :)
Ingrid tyckte vi skulle rida Lb:2, La:4 på lördan och La:4 på söndan. Börja försiktigt :P vi har ju faktiskt bara tävlat en gång tillsammans förut :)
Så vi får se hur det blir :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0