Första inlägget 2008 då! (:
Nyåraftonen firades som sagt hos Olivius :) Det var riktigt trevligt! Åt god mat, pratade, spelade singstar osv! Sedan gick jag och Fia över till Micke (med ett litet stopp där Daniel var) Men där var vi bara en stund ;P Promenerade sedan tillbaka till Olivia och skålade in det nya året tillsammans med Olivia, Ida, Hanna och Erika! (:

Sen promenerade Fia och jag upp hit, jag skulle göra ett försök till att sova medan Fia skulle vidare till Antus.
Var hemma vid 1 men pga hög musik och andra ljud kunde jag inte sova förren klockan närmade sig tre.
Så när klockan ringde 06.15 imorse var jag inte så jätte pigg :P
Gick iaf bra att joura, red Castor och tog sedan hand om Radon!
Vi red ut i ridhuset ;) skulle egentligen ut i skogen och jogga, men pga de SUPER kassa underlaget (vi höll på gå omkull i skritt) gick vi in i ridhuset och travade och galopperade lite (med täckbyxor,reflexer och ländtäcke ;)

Imorgon blir det en lung dag!

Ne nu ska jag krypa ner i sängen och sova :D

Kommentarer
Postat av: Fia

jaa, snälla! Kom och var med mig i skolan!

2008-01-01 @ 23:50:23
URL: http://guldfisk456.blogg.se
Postat av: Jossan

Mirran gick omkull i snön hon =S, som tur var satt jag inte på!

2008-01-02 @ 11:57:55
URL: http://halllon.blogspot.se
Postat av: Anonym

Hej! Okej, då förstår jag! :) ja det kostar att ha häst!:) gott nytt år på dig! kram

2008-01-02 @ 12:09:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0