Sorry för den dåliga uppdateringen idag... Har haft en del att göra.

När jag klev upp imorse (runt halv nio) satte jag mig för att göra klart skoluppgifterna, en blev färdig och in mailad och den andra är det bara lite fin puts kvar på innan den också ska mailas in! :) Känner mig riktigt stolt över mig själv.

Sen var det dags för frukost och promenad upp till ridskolan. Mockade och fixade iordning till Radon sedan var det dags för helgens första träningspass.
Han kändes helt okej i uppvärmningen och första "riktiga" galoppen var bättre än vad den brukar :) Roligt!! :D Så Ulla tyckte de var dags att begära lite till. Oj vad jobbigt det blev helt plötsligt tyckte både jag och Radon.. Traven blev riktigt häftig på slutet :D Men ursch vad jag kommer ha träningsvärk i magen och benen imorgon, det var inte lite att sitta på direkt.

Sedan skyndade jag mig att släppa ut honom i hagen igen och hem för att duscha, åt en macka också vilket visade sig vara smart eftersom det dröjde lite till middan.

Åkte upp till Magnus där dom hade haft personalmöte (den delen missade jag eftersom jag red då) där var också Thomas, Ellinor, Daniel och Hanna :D Vi gick bort till bowlinghallen och spelade en timme och jag var faktiskt inte riktigt lika dålig som jag trodde jag skulle vara.. där dök också Robin upp en stund. Sen gick vi tillbaka till Magnus för Tacos, Guitar Hero och Sing star! Det sistnämnda lyckades ingen slå mig i ;) (kan kanske bero på att jag var den helt klart mest nyktra vid den här tidpunkten) ;p Underbart härliga människor och det var riktigt riktigt längesen jag hade så här roligt :D Känns som om det kommer bli roligt att jobba :D

Ne nu är det dags att hoppa i säng, tänkte försöka befinna mig på ridskolan klockan nio imorgon förmiddag för att titta lite på träningarna (hann ju inte titta på dom idag ;))


image53


Kommentarer
Postat av: Fia

'mest nyktra' unga dam!

2008-02-17 @ 10:14:37
URL: http://guldfisk456.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0