Ja nu har jag äntligen kommit hem!
Jobbade fyra timmar idag, första dan på Ok, jag tror inte jag skämde ut mig och det var riktigt roligt :) Trevliga jobbar kompisar och en alldeles för stor blårandig Ok skjorta, kan de bli bättre?! ;) Dock var jag helt värdelös på Tobakts sortementet ;P Så jag ber så hemskt mycket om ursäkt till er som handlade de av mig idag :)

Sen promenerade jag bort till stallet och red ut på Radon, blev en tur uppför Nilssonsbacke :) Där var det faktiskt lite snö så det gick att galoppera. Jobbigt tyckte Radon som pustade och frustade!
Sen hade jag min sista teorigrupp den här veckan (:

Nu ska jag slänga mig i soffan och titta på tv, kanske ska kolla om det finns någon middag i kylen först! (:

Kommentarer
Postat av: Anna

Hahahaha, ja det låter bra med förstora kläder och försmå kunskaper om tobak... *fniss*

2008-02-21 @ 19:37:45
URL: http://myentirelife.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0