Känner mig lite trött och sliten.. Sova kanske skulle vara en bra idé?!  Men sova är tråkigt och ensamt, det är mycket roligare att sitta här och prata med olika människor och läsa roliga bloggar :)

Planen imorgon är att hoppa upp ur sängen när klockan ringer och åka ut till stallet, rida och ta hand om Radon sen ska jag ner till skolan och ha en lektion.. Sen ska jag på jobbintervju (hoppas hoppas hoppas det går bra) Sen har jag ingen blekaste aning om vad jag ska hitta påunder eftermiddagen, någon som har nått förslag? Sen ska tydligen min lillasyster och jag laga middag :) Det brukar bara kunna sluta på ett sätt :P Hon lagar maten och jag dukar ;) Matlagning är inte direkt min starkaste sida.....

I helgen är det Ulla träning :D

Kommentarer
Postat av: Annso

vad är det för jobb? =D

2008-02-14 @ 23:04:12
URL: http://ansj.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0