Jaha, då har jag fått sätta lösenord på bloggen också! Har kommit fram till att jag faktiskt mest skriver för min egna skull och då vill jag inte ändra mitt sätt att skriva bara för att de ska passa de som läser, därför blev lösenord den bästa lösningen. Då kan jag hålla koll på precis vilka som läser (:

Var ut på stallet och tog in lite hästar, Radon, Mirran och Amo sen frågade therese om jag inte kunde hjälpa henne att ta in ridskolehästarna också (: snäll som jag är svarade jag självklart ja och det var ett helt pussel innan vi fick alla på rätt plats. Fast Lucky och Parazs var sötast som tyckte dom skulle bo tillsammans inatt! (dom hade lite brottom in idag om man säger så).

Sen har jag legat i soffan mer eller mindre hela kvällen och tittat på film med mamma.

Min mamma tillsammans med min fd samhällskunskapslärare kom på att jag nog ska skriva noveller :) så jag håller faktiskt på med debuten just nu. Får vi se om den ens kommer vara läsbar när den är klar. (jag har en förmåga att börja skriva jätte bra och sen aldrig få ett slut på det :P)

Imorgon ska jag först ut på stallet och ta hand om Radon, titta lite på sussieträningen och äta tårta :) Sen ska jag åka med Fia till Sollefteå :) Spännande :)

Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Annso

Ett tips till novellskrivandet (som jag förövrigt hoppas att vi får läsa sedan!) Men det är iaf att göra en typ av "mindmap" först så att du själv har alla händelser klartför dig och även hur den ska sluta, sen skriver du själva novellen efter den =) (Inte för att jag kan/har skrivit så mycket själv,men det var ett bra tips jag fick när jag gick i skolan) jag har oxå svårt för sluten =)

2008-02-03 @ 11:00:02
URL: http://ansj.blogspot.com
Postat av: Anna

Du vet var jag finns om du behöver mig.

2008-02-03 @ 19:09:14
URL: http://myentirelife.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0