Tog lite sovmorgon imorse då jag inte känner mig riktigt kry :/

Ska strax bege mig bort och promenera en sväng med Zingo innan de är dags att rida farbrobarbro.
Sen har jag dubbla teorilektioner idag och ikväll rider även jag lektion!

Min chef ringde också alldeles nyss och utökade mitt arbetspass på torsdag från 4 till 6 timmar, så nu jobbar jag 11-17 istället och sen springer jag upp till ridskolan för att hinna till min teorigrupp 17.30 :P *pust* tur att jag är ledig från skolan då så att jag hinner rida på morgonen annars hade de här aldrig gått :) Men pengar är bra :P

Ne nu är det dags att äta lite och sen gå iväg (:
Bloggar säkert ikväll igen! (:

image77
Min vän Fius <3

Kommentarer
Postat av: Ida

Vilken himla fin blodd du har gjort! :D hur får du den så fin? Kram Ida

2008-02-26 @ 21:37:23
URL: http://idaks.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0