Blogg torka!!!
Känns som om jag inte riktigt har något viktigt att skriva (:
Har inte hänt så mycket sen i går kväll (:

Idag blir det iallafall först en promenad med Zingo, sen ska jag och Radon ut i skogen och förhoppninsvis hitta nått ställe med mindre is där det iaf går att trava.

Så sjukt tråkigt att det bara är Is den här vintern! Ett mega tjockt lager som inte heller vill smälta! Igår kväll kunde man titta ut genom fönstret och se att de snöade, men ack vad lurad man blev, de haglade som 17.

Sen ska jag rida Vialli idag också (: Finns inga så lätta lektioner som han orkar att gå på än förutom på fredagarna så han får vara med mig ett tag till (:

Ikväll är det också teori, synd bara att ingen i våran grupp har ramlat av, för tårta hade smakat bra (: Men i och för sig brukar dom vara ganska duktiga på att ta med sig fika ändå. Jag kanske ska titta om vi har några bullar i frysen att bidra med?!

image1
Ibland saknar jag dig något otroligt mycket!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Jag ser fortfarande inte den nya designen :/

2008-02-19 @ 18:37:48
URL: http://johannapajari.blogg.se
Postat av: Jessie

Vad kul! Stort lycka till inför kvalen :) Spännande!! Jag rider fortfarande, men då jag sålde min ponny började jag rida in en liten häst - som jag fortfarande rider. Han är perfekt för mig, men vi får gå väldigt långsamt fram, så startade någon LC och LB i höstas. Så ibland känns det tungt, det känns som vi står och stampar på samma ställe. Men förhoppningsvis tar det fart snart :)

2008-02-19 @ 18:45:02
URL: http://jessiies.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0