Sov oroligt, drömde en massa, som vanligt mardrömmar om att jag inte kommer i tid, att jag springer och springer utan att komma någon vart. Panik!! I natt cyklade jag även utan att komma fram. Undra om jag kanske är en aning stressad för tillfället?! :P

Nu ska jag i allafall strax kila ner på stan och se om de möjligtvis går att hitta någon present åt Fia.
Jag ska faktiskt vara riktigt lat idag och åka buss till stallet, de har inte blivit ofta på sista tiden!

Ska troligast ta hand om Cassie över sportlovet också, så jag behöver absolut inte vara rädd för att ha lite och göra ;)

Igår hade vi första Usek mötet med nya styrelsen. Jag känner mig lite hm, oegagerad är fel ord men ah jag vet inte.. Det gick iallafall fin fint (: Förutom att jag blir grymt irriterad på folk som är sena, och när folk inte kan säga vad dom tycker och tänker! Alltså jag lovar att jag har slutat att bitas ;) Jag är inte sååå farlig ;)

Ihelgen ska jag kidnappa Fia och övernatta i en lägenhet på östanbäcken :D Niiice :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0