Håller på dööö på min syster snart! Hon snor alla mina grejer och tar med sig dom härifrån! det är inte så att hon bara lånar dom! det säger jag ingenting om, men när hon tar min väska och packar sina grejer för att vara hos pappa en månad, eller min eyeliner och parfym med sig en dag i skolan! Alltså det är mina saker köpta för mina pengar och då vill faktiskt jag kunna använda dom när jag vill, inte behöva leta runt hela huset för att sedan inse att dom har försvunnit härifrån!!

Som sagt gå in här och låna för att sedan direkt lägga tillbaka är inget problem, att fråga om lov att låna en tröja eller liknande är inte heller något problem! Men när hon bara tar... de gör mig GALEN!

Ne nu är jag trött och grinig så de låter säkert värre än vad de är, men man bli så less när hela morgondagens planer på packfronten förstörs!!!

Godnatt gott folk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0