Idag vaknade jag av att solen lös in genom fönstret :D HÄRLIGT!!!

Klev upp och åkte med Leffe ut till stallet tog hand om Radon, tittade lite på sussieträningen och åt tårta :D
Sen kom Fia och hämtade mig också åkte vi upp till Sollefteå för att provrida en häst. Varken jag eller Fia blev väl sådär jätte imponerad, den verkade väldigt snäll men jag tror alla av våra ridskolehästar både rör sig bättre och är tevligare! (: Men det är bara leta vidare :)

Nu tror jag att jag ska ta och lägga mig raklång i soffan hela kvällen (om ingen annan kommer med nått bättre förslag)

Imorgon ska jag först ut och gå med Zingo :D Sen är det stallet som gäller :) och premiär turen med nya stövlarna ;)

Grattis till Elin och Ingrid som fyller år idag :D

Kommentarer
Postat av: Annso

Haha ja det är underbart här!! =D
vem är Zingo? =)

2008-02-03 @ 20:02:31
URL: http://ansj.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0