Ja imorse när jag vaknade hade jag en stor klump i halsen, gick bara inte att svälja, den här klumpen har växt under dagen och nu är det helt omöjligt att få i sig någonting inte ens vatten går ner! Aj aj aj :( Tror än så länge inte jag har några andra symtom men man känner sig JÄTTE hängig när man har ont i halsen..

Var ut till stallet och mockade och gick en promenad i solen med min prins, nu har jag legat på soffan en timme och försökt få i mig något att äta (Lyckades inge vidare)
Nu ska jag traska iväg mot OK för 4 timmars jobb! Sen blir det helt klart sängen!

Kommentarer
Postat av: Anna

Lilla gumman krya på dig! Tänk på tävling om typ 3 veckor!!1 *kryapådigkram*

2008-02-29 @ 15:02:22
Postat av: Johanna

Det är så jag
har haft det hela veckan, det enda jag har fått i mig utan problem är glass :D En jäkla tur att jag älskar glass ;)

2008-02-29 @ 16:51:57
URL: http://johannapajari.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0