Var som sagt ner på stan idag, hittade lite fina presenter, hoppas jag iallafall! Jag skulle bli glad :D
Sen var det 20 minuter innan bussen kom så jag gick in på Waynes och fikade en snabbis! Snacka om att folk kollar konstigt på en då man sitter och fikar ensam vid ett bord!

Sen var jag och Radon ute i skogen idag! Han blev lite upprörd när vi mötte plogbilen två gånger som sprutade snö så sen var han hyper typ hela vägen hem. Men men han är väldigt söt ändå!

Sen red jag Vialli som var allmänt seg idag, men ja..
Hade teori med barnen vi var runt och åt hästmat idag, vilket som alltid är mycket uppskattat!

Tittade lite på när ryttarsatsningen red och filmade lite grann innan jag åkte hem, ja alltså jag har gjort en hel massa mer saker också men de känns så dumt att ta upp allt här ;)

Nu ska jag packa ihop lite kläder och sånt till imorgon, för det är en sån här dag som man får hålla tummarna för att den ska gå i lås.

07.00 hämtar kicki mig här utanför, mot stallet
09.00 Lektion för Ingrid
11.00 ska jag vara ombytt äten och klar nere på Ok
17.00 har jag jobbat klart och springer mot stallet
17.30-18.00 Veckans sista teorilektion
18.01 Ta in hästen
Så fort som möjligt åka upp till Fia och äta tårta :D

Kommer nog sova gott imorgon kväll!! Säger bara att det är otrolig tur att jag inte skulle gå i skolan imorgon också, de hade som inte fått plats ;P

image78

Kommentarer
Postat av: Annso

du har iaf flera timmar på dig att äta tårta innan du måste sova;)(eller hade kanske jag ska säga..)

2008-02-28 @ 17:36:49
URL: http://ansj.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0